Lottas Dagbok


Det handlar om att vilja och tro på sig själv
24 juni 2015, 00:27
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, iPhone, personligt, Resor och utflykter

Att tro på sin egen förmåga. Sin inre kraft. 

Det slog mig. Skulle försöka att hålla mig kvar. Rent fysiskt. Ett gammalt överväxt järnvägsspår och jag blev utmanad. Av min son som har viljan och tron på dig själv.

Balans. Att hitta den. Tänkte att ”jag kan”. Höll mig kvar och fortsatte tänka att ”jag kan”. Jag ville hålla mig kvar. I balans. Efter en stund kände jag ”jag kan”. Jag kände tro på att ”jag kan”. Jag höll mig kvar på spåret.

Att överleva. Balansera. Kanske vingla till men klara att hålla sig kvar för att man vill och tror att det går. Det är en konst. 

Lycka är att klara det.

Jag vill klara det. 

Tror. 

 

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Klart du kan, du är ju bäst! Fortsätt tro på dig själv!

Kommentar av Trebarnsmamman




Kommentera

