Lottas Dagbok


Det är något med solen
03 juni 2015, 23:29
Filed under: Allmänt, äckligt, Bilder, Familj, iPhone, personligt, Resor och utflykter, sport

Idag kände jag det där igen.

Åkte över Ölandsbron förra sommaren. Ett av alla de inlägg som aldrig blev skrivna. Wilmer och jag hade varit på fotbollscup. Det var dags att dra hem. Wilmer var full av intryck och hans iPhone var full av nummer till nya bekantskaper. Djupt försjunken brydde han sig inte mycket om Ölandsbron.

Solen sken. Havet glittrade. Det var varmt ute.

Det gjorde ont.

Det var så vackert att det gjorde ont. Kan inte förklara varken känslan eller varför den kom just då.

Idag har jag inte mått bra. Allt möjligt lustigt då jag vaknade på morgonen så jag har varit inomhus hela dagen. Det har blåst och regnat.

Ikväll gick jag ut. Solen sken. Satte mig i bilen och körde.

Då kom den där ölandsbrokänslan över mig. Den är inte skön.

Undrar var den kommer från. Vad den vill säga mig. 

På bilden: Brothers.

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

