Lottas Dagbok


@stallet
08 september 2013, 13:04
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, iPhone, personligt, Resor och utflykter, sport


På bilden: Anton och Didrik spelar fotboll.

Är i Norrköping och väntar på att Antons hockeymatch ska dra igång. Vi var här alldeles för tidigt så det är en lång väntan.

Didrik är med oss här men han har träffat på sin kompis Isak som är tio år vilket innebär att jag inte ser röken av honom men att jag ändå känner mig helt lugn eftersom Isak tycker så mycket om Didrik och aldrig skulle lämna honom i sticket.

Det innebär även att jag fått en liten stund för mig själv. En stund att fundera över livet. Livet. Och lyckan. Att lycka är ett val. Funderar mycket nu. Kanske är det därför som den där skrivklumpen är där. Kanske..

Snart match.

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

