Lottas Dagbok


Hemmadag med Angry Birds slide
20 juli 2013, 23:48
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, Film, iPhone, personligt, shopping, träning


På bilden: Guess who!

Idag har vi varit hemma. Förutom då jag varit och handlat och vattnat blommorna i mina föräldrars hus eftersom de nu är iväg och semestrar lite med sin husvagn. Eller då jag var ute och motionerade.. icke att förglömma.

Som dagens event får den röda Angry Birds-banan räknas. Köpte den på Jula på förmiddagen då jag egentligen var ute efter något annat. Det är en sådan där grej man kopplar trädgårdsslangen till och så kan barnen springa och gliiida på en plastmatta liksom. Didrik och Ossian har haft jätteroligt.

Jag har badat i poolen idag igen. Det trodde jag inte skulle hända men jag höll på att koka ihop efter promenaden idag så därav. Märkligt nog kändes vattnet iskallt fast det var tjugotre grader. Inte kan det bero på att jag är superskinny eftersom jag numer mest liknar en amöba.

Ikväll är det Men in Black här. Inte lätt att få ungarna att komma överens om vad som ska vara i teven.

– Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Hej mitt i natten. Googlade runt lite och snubblade in hos dig genom ett gammalt inlägg du skrivit om hemsytt. Skrattade igenkännande åt funderingars fast jag är en utav alla dessa hemsömmerskor. Dock med höga krav 😉 på kvalitet och hållbarhet. Krokiga sömmar är bannlysta ;-). Må gott!

Kommentar av Älsklingsfrö




Kommentera

