Lottas Dagbok


Årets event på vår gata och en del annat
13 juli 2013, 23:35
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, Fest och kalas, Hälsa, personligt, shopping


På bilden: Lite gladare på väg till Borensberg.

I morse var det ingen som öppnade ögonen före halv elva här. Antons bästis sov över och det var väldigt livligt på övervåningen hela natten. Jag vaknade till klockan kvart över fem och då var det X-box blast fortfarande.

På förmiddagen hade vi en elefant och en kanel på badrumsgolvet. Didrik sa det. Ingen av oss andra kunde se någon elefant eller kanel. Då sa Didrik att det var ett hästhuvud där också.

På eftermiddagen var jag på Ikano för att köpa en present eftersom Ossian skulle på poolparty. Smet in på Inter Sport för de reade ut bikinidelar. Just halvnaken inne i provrummet gick utrymningslarmet i hela Ikanohuset så det var bara att slänga på sig kläderna och slinka iväg. På väg därifrån mötte jag en brandbil.

Ikväll har vi grillat i Borensberg. Jag drack vin också. Trevligt var det.

Årets event? Jag har badat i poolen idag. Nej, det finns inga bilder på det. 23 grader. Iskallt.

I morgon verkar det som att vi ska hälsa på morsan på sjukan. Det blir jag och Anton och Wilmer i så fall.

Nu kväll.

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

