Lottas Dagbok


Hål i poolen och hångeltisha
09 juli 2013, 13:36
Filed under: Allmänt, Bilder, Familj, iPhone, konsument, personligt, shopping


På bilden: Paus i poolhänget.

Hej underbara tisdag!

Idag då vi kom ut i trädgården var den ganska blöt. Det visade sig att det gått hål i duken på vår pool. På undersidan.

Kalabalik.

Jag packade ihop mig och drog till Toys r Us för att göra en reklamation. Den gick bra och jag var snart hemma med ny poolduk. Och ersättning för det rengöringssystem vi hällt i vattnet som precis nu håller på att rinna ut i dagvattenbrunnen utanför genom inte mindre än fem trädgårdsslangar. Nästan hela lilla gatan har bidragit med slang.


På bilden: Slangar.

Nog om detta.

Igår då jag var i stan var jag inne på Monki en snabbis. På rean hittade jag en riktigt häftig t-shirt. 40 spänn. Till och med morsan tyckte att den var fin.


På bilden: Love.

Nu dräneringspump.

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

