Lottas Dagbok


Ett litet inlägg

Har pausat lite. Är allmänt trött och det händer en massa saker hela tiden som jag inte orkar skriva om.

Men om jag ska sammanfatta förra veckan lite snabbt kan jag berätta att familjen (förutom jag) var till Öland ett par dagar. Och så var de en dag i Loftahammar. Själv jobbade jag.

En kväll var vi på fotbollsmatch med Wilmer i Ljungsbro och i fredags var jag ute på Harrys (i ett par galna skor som jag köpt med 13,5 cm hög klack). I lördags var vi på fest som för amerikanerna som ska vinkas av snart.

Igår var vi i Näfstorp. Barnen har badat och vi har softat.

Nu morgon.

-Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

