Lottas Dagbok


Lördag i hemmets lugna (?) vrå


På bilden: Wilmer klipper.

Nu har vi sålt bilhoran för 2500 pix. Pengarna räckte inte riktigt till en gräsklippare. Men nästan.

Idag har jag varit hemma nästan hela dagen.

Började med att sanera en blöt säng i morse. Alltid lika inspirerande och roligt. Var sak har sin plats. Batik har sin, och den är definitivt inte madrassen i sovrummet.

En pw på förmiddagen. Nu är hon på g igen ser ni. Det är svårt att gå så fort att det blir ansträngande men det är mycket mer behagligt att gå än att springa. Fick ändå en rejäl hjärtrusning då jag kom hem. Inte skönt.


På bilden: Glad blomsterpojke motljus.

För övrigt har jag städat hela dagen. Det lättar sakta men säkert i röran men det hade underlättat ifall man fått lite hjälp av barnen. Istället för stjälp.

Wilmer ser man knappt röken av. Vad han gör mest är oklart. Ossian surar eller glor på teve. Anton hör man skratta i soffan åt youtubeklipp med katter som ramlar utför trappor och små katter som klättrar på stora hundar och katter som fastnar i takfläktar och snurrar runt.. runt.. runt.. Ungefär så..

Jag har ont i halsen och det känns lite som att jag håller på att bli sjuk. Hoppas inte.

Ossian sover hos mormor och morfar i natt. I morgon ska han på golfkalas.

Nu kollar ungarna på Indiana Jones.. eller vad han heter.. den stollen.

Funderar på att lägga mig tidigt ikväll. Det skulle behövas.

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

