Lottas Dagbok


Söndag, måndag och marchmallow


På bilden: Didrik är morgontrött.

Måndag igen då. Härligt. Nja. Eller denna dagen har väl haft ett och annat trevligt inslag men det har mestadels gått ganska knaggligt.

Igår var det fotboll hela dagen. Först var jag på Fredriksberg med Wilmer. Didrik var med och var helt omöjlig och sur först men sedan gick det bra. Han hade en boll med sig som försvann spårlöst men sedan visade det sig att Wilmer gömt den. Troligtvis för att det stod hans namn på den.

På eftermiddagen igår var vi i Norsholm för där var Ossian och spelade Munkeboda Cup. Det var exakt samma väder som då vi var där med Wilmer för två år sedan. Varmt och sol och regn.

Tja. Typ så.

En sak som jag verkligen inte mår bra av just nu är att jag inte tränat alls ett par veckor. Det gick ju så bra ett tag men så fick jag ont i knäet och det blev inte bra. Så jag fick ta det lugnare. Plus att jag har så mycket annat att hälften vore nog. Nu börjar jag känna mig som marshmallow så jag hoppas på bättring inom kort. Ska alla fall försöka få in ett par PW i veckan.

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

