Lottas Dagbok


Feta maskiner och feta löss
07 juni 2013, 21:22
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, iPhone, personligt, Resor och utflykter, sport


På bilden: Didrik gillar en traktor från Lamborghini.

Skriver dagens inlägg lite tidigare än vanligt då jag upptäckt att jag blir analfabet just innan jag somnar. Imorse var det riktigt fula fel jag korrigerade i gårdagens inlägg. Sorry.

Idag har vi varit i Jönköping och käkat varmkorv. Vi har även kollat lite på skogsmaskiner. Elmia Wood är en av världens största skogsmässor och jag tänkte att barnen skulle tycka att det var roligt att dra dit och kolla lite. Hade iofs aldrig hänt om inte farsans firma varit utställare.


På bilden: Massagekuddar.

Då vi var i Jönköping hittade jag löss i håret på Wilmer. Imorgon blir det klippning och avlusning. Jag orkar inte i kväll och alla vill kolla på fotboll på teve.

Anton har haft sin sista hockeyträning för säsongen ikväll. Han deltog även i Wilmers efteråt och de glada syskonen lyckades med gemensamma krafter att bryta av Antons Easton Mako. Hatar att det är så jävla dyrt att köpa en ny. Ibland ogillar jag hockey.

Ikväll har vi käkat hos mamma. Det var gott och trevligt.


På bilden: Didrik och hans odling.

Imorgon måste jag ta tag i något vettigt här hemma.

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

hej. har ni xxl hos er, de har hyffsade priser tycker jag. vi har en bra hockey gubbe som kan allt i blackeberg. han har nytt och begagnat. hojta till när ni kommer till stockholm.
mia

Kommentar av mia

Ja, det har vi. De har bra priser. Annars brukar vi åka till Hockeymonkey i Södertälje ibland. Men lägger blackenergsmannen på minnet. Tack 🙂

Kommentar av Lotta




Kommentera

