Lottas Dagbok


En svajig dag i Stockholm igår
06 juni 2013, 00:39
Filed under: Allmänt, Familj, Hälsa, iPhone, Jobb och plugg, personligt


På bilden: Beröm.

Vi var i Stockholm igår med jobbet. Det var väldigt trevligt och så men tåget gick från Linköping redan vid sex på morgonen. Jag har sovit extremt dåligt den senaste veckan och visste att det skulle bli en tuff dag.

Det gick bra ända fram till efter lunch. Då började det snurra i huvudet. Jag fick låna ett sovrum som fanns där på huvudkontoret och passade på att vila så att jag skulle orka med kvällen.


På bilden: Fick en jättemuffins i sovrummet av mina fina och omtänksamma kollegor. I love you!

På kvällen var vi på restaurang på Djurgården. Tåget hem från Stockholm kom till Linköping vid tjugotre. En väldigt lång dag blev det.

Jag brukar aldrig däcka sådär. Jag har haft värre perioder än jag har nu utan att gå i däck. Men det var säkert omständigheterna som ställde till det. Jag planerar ingen följetong av den här typen av händelser utan kommer att försöka att lyssna på kroppen nu.

Så var det.

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

