Lottas Dagbok


TGIF v 22
01 juni 2013, 00:34
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, iPhone, musik, personligt, sport


På bilden: Wilmer spelar.

Det var sura miner då ungarna hade fiolavslutning idag. Wilmer hade ingen större lust att vara med så han satte sig på tvären. Efter lite fika gick det bättre dock.

Anton som inte behövde vara med eftersom han har ett skadat finger sa att han skulle lägga sin fiol i ‘gröna påsen’ så att den kan omvandlas till biogas. Men jag tror inte att han menade det egentligen.

Ossian var så tyst i bilen då vi stannade till för att gå till Kulturskolan så vi höll på att glömma honom i bilen. Där satt han innanför bakluckan och snusade och sov.


På bilden: Didrik dirigerar.


På bilden: Mat?

Efter konserten var morsan och jag med alla ungarna till Gyllene Måsen. Ungarna åt. Jag och Anton tog med hem.

Ikväll rymde Didrik och hans polare Aron. Jag och Arons mamma och vår granne Josef hjälptes åt att leta. Barn på cykel försvinner väldigt fort. De hade åkt till området nedan vårt. Det får de absolut inte och särskilt inte klockan nio på kvällen.


På bilden: Glastak – I love it!

Jag har roddat själv i eftermiddag. Mamma har hjälpt mig efter den ork hon har numera.


På bilden: Bara Lala och Poe som saknas.

I helgen blir det fotboll i Norrköping, Årvidaberg och Skäggetorp (!).

Återkommer.

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

