Lottas Dagbok


Tisdag – det är mycket nu
28 maj 2013, 23:44
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, Fest och kalas, iPhone, personligt, sport

Igår var vi på sommarfest med Ossians klass. Det var jag och de tre små. Anton hade träning. Jag visste inte att jag skulle på sommarfest förrän jag var på väg hem från jobbet. Det blev lite bråttom då. Tur att jag körde lite försiktigt ändå.


På bilden: Bängen.


På bilden: Mors blommor.

Idag började sisådär. Fick bromsa på väg till jobbet och det blev stökigt i bilen.


På bilden: Min frukost.

Fick ge mig av till akutmottagningen just då jag skulle sätta mig och fika på förmiddagen. Anton hade klämt fingret i en bildörr då de var på studiebesök på Malmen.


På bilden: Jag bjuder!

Fåglarna hade inte gjort sitt jobb då jag kom till bilen för att ratta till US.


På bilden: Vad gör väl en trasig fingertopp?

Det gick bra med Antons finger. Det var köttigt men bara köttigt. Nagelbandet var helt trasigt och det såg ut som att någon skurit en skiva med en osthyvel på ovansidan av fingret. Gick absolut inte att sy ihop. Men han var glad ändå. Som vanligt.

Tog en mindbreak på rasten och pratade med Google.


På bilden: Google svarar.


På bilden: White was here.

Ikväll har vi varit på fotboll. Ossian hade match mot Kenty. Det var trevligt men hade kunnat gå smidigare. Stressade som en idiot för att hinna i tid till en samlingen som hade kunnat ligga en timme senare eller så…


På bilden: ..men Ozzy var glad.

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

