Lottas Dagbok


Hellre en bajskorv under dojan än en på mackan
24 maj 2013, 00:24
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Hälsa, iPhone, Jobb och plugg, personligt, träning


På bilden: På väg till Blodomloppet.

Idag jag jag gått Blodomloppet med mina kollegor. Eller jag gick själv för jag kände för att hålla ett lite högre tempo.

Det var inte så lätt att hålla ett ‘lite högre tempo’ för det var folk överallt som gick i stora klungor. Så fort jag försökte sidesteppa någon jeansfarbror eller något gäng armkrokstanter så trampade jag i hundskit som låg i gräset bredvid vägen. Väldigt äckligt skulle jag säga. Och vattnet som bjöds till törstiga svettisar smakade som att de just hinkat upp det ur ån intill. Också äckligt.

Efteråt var det vila och lite käk. Det var i alla fall trevligt även om jag inte är helt på topp just nu. Hoppas dock på att komma o fas med mig själv inom kort.

Hmm. Återkommer.

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

