Lottas Dagbok


Min nätkarma suger och nya skor
14 april 2013, 21:06
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, Hus och hem, iPhone, personligt, sport


På bilden: Fel på felsökningen.

Nu har vi internet i vårt hus tack vare snälla Mats som var här och hackade idag.

Tyvärr funkar det inte på min dator. När jag drog ur ethernetkabeln så kom jag inte ut på nätet längre. Har lite teorier om vad det kan bero på.

Nu har alla utom jag nät i sina lappisar. Alltid något.

På förmiddagen tränade alla barnen utom Anton hockey i två och en halv timme. Anton var hemma hos mig under tiden.

Annars har jag plockat och så hade vi ett gäng på fika. Trevligt för oss och roligt för barnen med lite nya kontakter.

I eftermiddag har jag varit på IKANO och uppdaterat min skopark. Det kunde jag göra tack vare mina snälla föräldrar. Hur skulle jag klara mig utan dem? Vet ej men inte länge.

Hittade ett par stövletter som är väldigt lika mina favoritstövlar. Precis vad jag letade efter.

Övrigt. Inget.


På bilden: Anton.

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

