Lottas Dagbok


Ikväll har vi varit på årsstämma i vår samfällighet – med mera och med mera
04 april 2013, 00:48
Filed under: Allmänt, Barnen, Familj, Hälsa, Hus och hem, husbygge, iPhone, personligt

Ja. Just så. Och jag kan inte säga såhär efteråt att jag hyser någon större tilltro till möjligheten att driva frågor i den typen av forum. Tyvärr. Men jag kanske inte ska gå in på detaljer här.

Idag har magen besvärat mig hela dagen. Tog ett piller som gjorde mig sjukt trött och yr men magen blev bättre.

Ikväll har jag skrivit ett långt inlägg som jag önskar att jag hade kunnat lägga ut här men tyvärr måste jag nog låsa det. Det finns HÄR. Men jag kan avslöja att det handlar om skolan. Om en aha-upplevelse och om hur lurad man kan vara ibland. Och hur arg man kan vara på sig själv efteråt.

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

