Lottas Dagbok


Påskafton – städning och ishockey
30 mars 2013, 21:52
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, Hälsa, Hus och hem, iPhone, personligt, sport


På bilden: Dagens projekt.

Har rivit ut vårt junk room idag. Är inte riktigt mitt i projektet ännu men en god bit in har jag kommit. Nu ligger allt junket i vardagsrummet istället.

Ikväll har vi varit på hockey. Lyckades snika till mig en sittplats trots ståplatsbiljett. Halvt motvilligt hade jag tagit mig till hallen för att Ossian skulle få gå dit.

Det var verkligen en spännande och rolig match. Åtminstone fram till att det var trettio sekunder kvar och alla reste sig upp för att de trodde att LHC skulle vinna och SAIK kvitterade. SAIK vann i sudden och lyckan i cc var inte gjord.

Ikväll har vi ätit påskmat. Annars har vi inte firat så mycket påsk. Didrik verkar vara på bättringsvägen och med lite flyt blir det kanske lite påskfirande på måndagen.

Nu kväll.

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Ja matchen var spännande. Jag höll på LHC och Oliver SAIK , men det går fler tåg eller hur.
Nu hejar jag på Luleå:)

Kommentar av Mia

Jag hejar också lite på Luleå faktiskt. Fast mest på LHC 🙂

Kommentar av Lotta




Kommentera

