Lottas Dagbok


Onsdag – halvVAB och föräldramöte i skolan
20 mars 2013, 22:10
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, Hälsa, Hus och hem, husbygge, iPhone, personligt, skolan, träning


På bilden: English by Wilmer.

Wilmer är fortfarande sjuk och har varit hemma idag också. Han var själv hemma halva dagen men idag har jag vädrat honom lite på eftermiddagen faktiskt. Vi åkte och handlade och så ville Wilmer så gärna fika så då gjorde vi det. Han åt kulglass. Passar ju bra i vårvinterkylan. I morgon ska han få vara hos mormor för jag tror inte att han smittar av sig så mycket längre.

Ikväll har jag varit på föräldramöte i Wilmers klass. Kort och informativt möte. Inget tjat om hur många sockerbitar det är i en tallrik yoghurt. Mycket bra.

Nu är det färdigbyggt och fogat hemma hos oss. Så himla glad är jag för det blev så bra. Tack Tappers Bygg som kom på utsatt tid och gjorde ett fint jobb!

Mitt onda knä är bättre idag så imorgon blir det träning igen. Gör ett försök i alla fall.

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

