Lottas Dagbok


Lördagkväll @aqva


På bilden: Utsikt från sängen.

Är dötrött. Har faktiskt slumrat och missat all röstning och pausunderhållning i mello. Blev dock väckt av telefonen för en stund sedan. Robin vann såg jag. Oväntat.

Antons lag har spelat så bra idag. En fröjd att kolla. Laget har verkligen rätt kemi. De vann sin grupp trots att de förlorade en match, och spelar semi i morgon förmiddag (nåja). Innan dess ska jag käka frukost och checka ut.


På bilden: Take away.

Ikväll köpte jag kinamat på haket som ligger intill hotellet. Jag fick så mycket mat att det hade räckt till tre.

Imorgon är det dags att köra den slingriga vägen tillbaka hem.

Nu ska jag vila.

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Det var ju inte så mycket att missa tycker jag. Att Robin vann var ju verkligen oväntat. Jag trodde Yohio skulle vinna.

Kommentar av vansinneskicken

Very nice layout and fantastic subject matter, nothing else we want : D.

Kommentar av www.acheaid.com




Kommentera

