Lottas Dagbok


Söndag med Didrik – skidor och skridskor
24 februari 2013, 20:46
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, iPhone, Mat, Melodifestival, personligt, sport, träning, TV

Didrik och jag var själva på förmiddagen idag och då passade Didrik på att åka skidor i solskenet.

Nu har jag fått till en bra skidbild men den ligger i en lite svårtillgänglig kamera så den kommer vid annat tillfälle.

Jag har tränat på eftermiddagen och sedan har jag handlat lite.

Sedan kollade jag lite på Didrik då han åkte skridskor i Ljungsbro.


På bilden: I båsdörren.

Det går bra för Didrik. Han åker skridskor skitfort, på ett ben, baklänges.. han är fenomenal. Tyvärr kan jag inte lägga upp klipp här men jag önskar att jag kunnat visa då han åker skridskor. Det är verkligen underhållande att kolla på.

Melodifestivalen igår pallar jag inte ens kommentera. Det är uselt i år tycker jag.

Ikväll har vi käkat god kycklinggryta. Nu är det vila.

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

