Lottas Dagbok


Fredagsliv – shopping och maginfluensa


På bilden: Ossian shoppar.

Just nu önskar jag att en stor hand bara kunde komma och plocka bort mig en stund.

Anton och Wilmer har maginfluensa och är hos mormor och morfar. Ikväll kräktes Ossian också.

Jag hämtade Ossian lite tidigare idag och så har vi varit ute och farit lite. Han har handlat för pengarna som han fått i present då han fyllde år härom dagen. Skylander Giants.

Ossian skulle ha gått på kalas i morgon så vi har köpt en födelsedagspresent också men tyvärr så blir det inget kalas för honom nu. Han är väldigt ledsen för det.

Jag känner mig inte heller direkt glad. Inte så konstigt kanske. Jag vill bara att det ska bli vår och sommar. Och jag önskar att jag slapp bli påmind om mina tillkortakommanden hela tiden. Inget för den här bloggen kanske..

Nu är sportlovet slut. Jag tror ungarna är nöjda. De två äldsta åtminstone med första halvan.

Ikväll klämde jag in lite Zumba. Hade stora planer för min träning den här veckan men kom inte riktigt i mål tyvärr. Det beror på två saker. Är dock väldigt nöjd med att jag valde att gå på Zumban trots att jag inte var så pigg. Mer om det i träningsrapport på söndag.

Nu lite vila.

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

