Lottas Dagbok


Hemma igen och skakig träning
20 februari 2013, 00:33
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, Hälsa, iPhone, kultur, personligt, sport, träning


Fotograf: Jeppsson.

Sportlov dag två.

Anton och Wilmer har roligt på hockeyläger. Ossian har kul på fritan och Didrik hos Marie som vanligt.

Jag for till jobbet så att jag var där 6.40. Gick efter halv sex på kvällen. Det innebär att flexbanken är mätt och belåten denna veckan.


På bilden: Sallad, kycklingfilé och sås på Crème Fraise.

Två träningspass idag. Zumba på lunchen och ett corepass ikväll. Tyvärr blev jag sådär läskigt skakig i slutet av passet som jag kunde bli förr ibland då jag tränade. Jag tycker ändå att jag hade ätit ordentligt men det var nog ändå för att blodsockret blev lågt. Vet ej. Men jag har ju kört ganska tufft ett par veckor och så lär man sig att göra övningarna rätt och då blir påfrestningen större. Väldigt obehagligt då det blir sådär. Nästan lite ångestframkallande.

Två pass bokade i morgon. Det blir första gången jag kör två pass i rad. Hoppas att jag klarar av det bara. Sådana händelser som förut idag gör att jag får sämre självförtroende i träningen och nästan blir lite fobisk.

Nu är jag tillbaka i hemmet. I min säng just för tillfället faktiskt. Tänkte stanna här. Skönt.

God natt!

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

