Lottas Dagbok


Back on the floor
18 februari 2013, 23:36
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, Hälsa, iPhone, personligt, sport, träning


På bilden: Wilmers ballonggubbar.

Ligger på golvet med alla fjärrkontrollerna idag också. I morgon kväll vid den här tiden är vi säkert hemma hos oss. Inte för att det är dåligt att vara här men det finns vissa jobbiga moment. Å andra sidan finns det bra saker också. Som duschhandtaget i det nyrenoverade badrummet till exempel. Det strilar grymt skönt. Men var sak har sin tid. Duscha skönt har sin tid.

Ikväll har jag varit på ett tufft träningspass. Jag kände mig inte riktigt i form innan och det var ganska jobbigt. Kände mig inte så stark. Dessutom var det någon karl som luktade sjukt mycket svett. Efteråt knöt sig musklerna i stretchen. I morgon är det Zumba på förmiddagen och ett corepass på kvällen. Får se om jag pallar båda.

Det verkar som att Anton och Wilmer har roligt på sportlovshockeyn. Tyvärr åkte Wilmers bästis hem med maginfluensa idag från lägret. Tur att hans mamma var snabb att hämta honom. Stackarn.


På bilden: Dörren till mitt rum sedan 1995.

”Jag tyckte just att det var en Pokéboll men det var visst en sån där studenthatt.” Ja det är sannerligen lite roligt. Tänk om jag hade vetat den där dagen då jag gick ut gymnasiet att mina söner skulle kommentera den där bilden så många år senare. Eller att min elvaårige hockeyspelande son skulle dansa runt i mina gamla skor. Ja. Tiden går.

Nu är det dags att vila. Det är så skönt att få lägga sig efter dessa slitiga dagar.

God natt!

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

