Lottas Dagbok


Sjukor och träning del 2 och Happy Vallentine
14 februari 2013, 21:47
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, iPhone, personligt, träning


På bilden: Didrik vill ha hjul på sin trunk.

Idag ringde dagmamman och sa att Didrik var sjuk. Mormor hämtade honom. Då han kom hem var han inte så sjuk men han har lite hosta. Han har ju en tendens att få falsk krupp men mer på ett ihållande sätt. Alltså inte som anfall vilket man vanligtvis har utan snarare låter han som en åsna mest hela tiden. Därför blev jag inte så nervös då dagmamman sa att att det verkade som att han inte kunde andas.

I alla fall.

Jag fick gå på mitt träningspass på lunchen i alla fall. Tacksam för det. I morgon är det core. Jam.

I eftermiddag har jag och Didde varit på sportaffären (utomhus är bra vid falsk krupp) och köpt en liten väska till mina träningsgrejer. Det var på tiden eftersom jag är väldigt trött på plastkassen som jag haft fram till nu.


På bilden: Antons hjärta.

Och så är det ju Happy Vallenine i dag också. Ossian är på hockey och Wilmer sover hos mormor och morfar. Jag firar med Anton och Didrik.

Snart vila. Skönt.

– Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Hmm it appears like your site ate my first comment (it was super long) so I guess I’ll just sum it up what I had written and say, I’m thoroughly enjoying your
blog. I too am an aspiring blog writer but I’m still new to the whole thing. Do you have any points for first-time blog writers? I’d really appreciate it.

Kommentar av win money online




Kommentera

