Lottas Dagbok


Har du fått någon semla idag?
13 februari 2013, 00:05
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, Hälsa, iPhone, Mat, personligt, skolan, sport, träning


På bilden: Inte en hetvägg.

Idag har jag ätit semla. Först Zumbade jag upp ett stort hål som jag sedan fyllde med semla.

Nu ska man iofs inte överskatta Zumbans påverkan på dagens kalorisaldo då det krävs minst två timmar Zumba för att träna bort en semla.

Strunt samma. Den var god i alla fall.

Ikväll har jag varit på föräldramöte i Ossians klass. Är lite fundersam nu efteråt. Möjligtvis återkommer jag till detta vid senare tillfälle.

Didrik har tränat hockey med Wilmers lag idag. Ossian också. Jag tror att de hade en trevlig stund.

Nu är det kväll och jag är trött. Tyvärr lite för mätt för att sova med fyra kycklingspett och en massa sallad i magen bara.

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

