Lottas Dagbok


Träningsrapport vecka 6
11 februari 2013, 23:01
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, Hälsa, personligt, träning, träningsrapport


På bilden: Det är bra att vara två.

Träningen får en egen rapport.

Det verkar som att jag har kommit igång rättså bra nu i alla fall. Hoppas verkligen att jag lyckas hålla i detta nu tills jag har kommit över krönet och känner att jag inte kan vara utan.

För att jag själv ska hålla reda på mig så startar jag en ny kategori som heter ”träningsrapport”. Fixar det dock inte från mobilen utan får vänta tills jag sitter vid en riktig dator.

Detta gäller förra veckan då. Eller egentligen började jag vecka 5 med en Zumba på fredagen. Men förra veckan såg ut som följer:

Tisdag: Zumba fm

Onsdag: Sh’bam em

Fredag: Core fm och Zumba em

Fyra pass totalt alltså.

Nu känns det som att man fattat innebörden i att träna så sjukt mycket som våra barn tränar. Inte konstigt att Anton är starkare än mamma fast han väger bara drygt trettio pannor.

Idag har vi (jag och min jobbkollega och träningskollega) kört Functional Moves. Tufft men nyttigt och roligt. I morgon blir det Zumba på förmiddagen.

Som sagt; håll en tumme för att jag lyckas hålla i nu.

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

