Lottas Dagbok


Tjingaling onsdag
07 februari 2013, 04:57
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, Jobb och plugg, personligt, träning


På bilden: I brist på annat fint och kul.

Idag har jag jobbat på jobbet.

Jag har även jobbat på rumpan.

Jag har ätit sushi till lunch.

Jag har kört fel då jag skulle till Ljungsbro och hamnat i Malmslätt.

Mer spännande än så är det inte.

Just nu.

Trött.

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

mycket vacker

kraftfull mäktig bild med fokus på ögona
man står inför gudinnan

i total smältnad

Kommentar av Pontifex Maximus

Tackar ödmjukast.

Kommentar av Lotta




Kommentera

