Lottas Dagbok


Snögubbar på busshållplatsen, isbandy på teve, hus till salu och fifty shades of shit
29 januari 2013, 23:30
Filed under: Allmänt, Barnen, Böcker, Bilder, Familj, Hus och hem, husbygge, iPhone, personligt, sport, TV


På bilden: Didrik har byggt gubbar.

Tisdag.

Didrik har kommit hem efter att ha slaggat på Yrvädersvägen ett par nätter. Dagmamman har haft semester. Det fick vi också. Nu är han glad att vara hemma. Men han är nöjd med vistelsen. Idag hade han byggt snögubbar på busshållplatsen vid skolan. Vi for förbi på vägen hem och plåtade dem. Evigt liv för gubbarna.


På bilden: Jag gissar på Sverige.

Ikväll är det isbandy på tv. Inte för att jag egentligen bryr mig så mycket men slutresultatet är lite kul. 27-1. Haha. Heja Sverige.

Våra grannars hus är till salu. Hoppas att det inte kommer någon med pitbull och flyttar in. Vi vill ha trevliga grannar så kom och köp mina fina bloggläsare!

Nu ska jag tillbringa en stund med Christian Grey så att jag blir av med honom någon gång. Man måste avsluta det man påbörjat.

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

