Lottas Dagbok


Blond igen
28 januari 2013, 21:40
Filed under: Allmänt, Bilder, ful blir snygg, iPhone, personligt


På bilden: Alltför blond kan man inte bli.

Jag tyckte att det var dags så jag bestämde mig för att boka en tid. Fick en redan idag. Tog den.

Det kliade värre än någonsin. Nu är jag både gul och blå i håret. Men det rättar till sig. Blond är bra.

Mycket mer korthårig är jag också. Det behövdes verkligen. Nu får håret en ny fin start.

Så skönt.

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

