Lottas Dagbok


En helgrapport i januari


På bilden: Didrik arbetar.

I fredags var Didrik på mitt jobb och hälsade på. Det gick. Men det kommer att dröja innan det händer igen. Han är ju väldigt gullig och söt på alla sätt men det var ganska jobbigt.


På bilden: Didrik sjunger.

På vägen hem från jobbet tog vi en sväng förbi leksaksaffären. Didrik fick en mikrofon som man kan koppla in mobilen till så att man kan sjunga med idolerna. Så nu vill han bli ‘sjungare’ och inte längre hockeyspelare.

Igår for jag hela dagen fram och tillbaka till Ljungsbro för att skjutsa till hockeymatcher och Laserdome-kalas.


På bilden: Didrik tröttnade till slut.

Anton blev krasslig i torsdags och har varit på Hotell Sjukis ett par dagar. Men var tillbaka på banan igår igen. På isbanan vann hans lag över Mjölby med 4-1.

Idag har jag varit i stan och fikat med en gammal vän som jag inte har träffat sedan typ… 1996. Det är länge. Minst sagt. Hur som så var det väldigt, väldigt roligt. Hoppas att vi kan ses snart igen.

Ikväll fick jag fara till Ljungsbro för familjen var där och åkte skridskor. Antons hockeyklubba låg i min bil så det var en oundvikligt tur.

Då vi kom hem hände en olycka. Den får ett eget inlägg som kommer sedan. Men vi har varit på US en sväng.

Nu vila och läsa.

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

