Lottas Dagbok


Jag är arg, jag är jättearg som en varg som är suuuuur!
15 januari 2013, 22:26
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, iPhone, personligt

Jättesur som ett odjur som har ätit citrooooon!


På bilden: Bilaset vill inte.


På bilden: Relativt mycket senare.

I morse då jag skulle köra till jobbet kom jag inte uppför backen utanför vårt hus. Uselt snöröjt. Anton blev nervös för att han inte skulle hinna till skolan. Om det är lika dåligt plogat i morgon så kanske jag utfärdar en varning här.

Efter jobbet skulle jag hämta ungarna hos mormor och morfar så kunde jag inte komma upp för backen utanför deras hus heller. Till sist lyckades pappa få upp bilen för backen.

Samtidigt som vi höll på och kämpade med att få upp bilaset för backen höll de på och snöröjde gatan. Plogmaskinen höll bokstavligt talat på att köra över mig! Och ja lovar; hade jag vetat vem eller vilket företag det är som sköter gatan där så skulle jag inte tveka att skriva en liten essä!

Nu är det kväll. Jag är trött. Jobbar hårt på femtio nyanser. Och. Så. Vidare.

– Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Det ser relativt välplogat ut? /Mackan Birro

Kommentar av Birro

Stämmer bra (just där). Kanske inte så arg just på den backen 😉

Och utan att avslöja något som biter mig häcken sedan kan jag avslöja att jag har hmm.. problem med däcken.

Kommentar av Lotta

PS. Mest arg var jag på honom som nästan körde på mig (med flit?)..

Kommentar av Lotta




Kommentera

