Lottas Dagbok


The winner takes it all


På bilden: Snö of Sweden.

Lördag. En ganska trött.

Vaknade redan vid tio i tre i morse och har inte kunnat sova sedan dess. Wilmer och Fredrik drog till Skövde på cup då. Buss denna gång.

Jag har varit med Anton på match i Ljungsbro. Antons lag mötte ett lag från årskullen under. De var väldigt duktiga men Antons lag vann. Det är ju så det ska vara och det är en risk man tar då man har möten mellan yngre och äldre lag; att det yngre laget vinner över det äldre. För det är inte särskilt bra om de gör det tycker jag. Med det är väl i första hand en pedagogisk fråga som vi inte behöver tugga nu.

Wilmer har gjort en bra cup i Skövde idag. Hans grupp hade två lag på plats och de lagen gick till final mot varandra.


På bilden: Wilmer tog silver.

Jag var ju inte på plats men jag har fått rapporter om att alla var glada. De är ju ett och samma lag!

Anton är på fest ikväll. Ossian sover hos mormor och morfar. Jag försöker få bukt med Didrik.

Snart kommer de andra hem.

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

