Lottas Dagbok


Antons lag vann Sparbanken Cup 2012
30 december 2012, 02:30
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, Hälsa, iPhone, personligt, Resor och utflykter, sport


På bilden: En cupvinnare.

Så duktiga. Jätteroligt för dem att få vara med och vinna någon gång. Då blir det värt allt slit för barnen. Målskillnad 21-4. Strunt samma egentligen med det men jag är glad då Anton är glad. Därför är jag glad att de fick vinna.


På bilden: Anton ska teka.

Anton var ovanligt trött igår vilket nog beror på att han varit lite krasslig. Hans tränare matade honom med frukt hela dagen. Igår kväll var han mest glad.


På bilden: Rutinerad hockeymorsa vet att isolera underifrån.

Det var en lång dag. Samling i Valdemarsvik kvart i nio på morgonen. Matcher, fika, prat, fler matcher.


På bilden: Matpaus i bilen.

Igår kväll kom vi hem vid niotiden och då ägnade jag mig mest åt att försöka att tina upp. Jag orkade inte ens posta ett inlägg här.

Idag är det cup för Ossian i Ljungsbro. Äntligen är det hans tur. Samling 07.30.

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

