Lottas Dagbok


…och så faller bitarna på plats
22 december 2012, 23:51
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, Fest och kalas, Hälsa, iPhone


På bilden: Till Anton.

I morgon fyller Anton elva år. Det kommer han att fira med pakethögen ovan bland annat. Nya kallingar, addidasbrallor, pekskärmsvantar. Och. Min ajfån fyra. Det har tagit hela dagen att handla synka, återställa, fixa och uppdatera.

Själv blev jag med femman. Känns helt rätt att ha en femma. Har även fått en ny mini-PC på halsen vilket jag hoppas ska göra mitt liv lite lättare.

Morgondagen börjar tidigt. Halv åtta i Ljungsbro ishall. Föräldramatch med Wilmers lag. Jag kommer att synas fullutrustad och i mina nya skrillor som jag ärvt efter Anton (!!). Kan vara sevärt. Gillar prinsessskridskor annars. Med raggar.

Julgran har vi nu. En riktigt fin. Barnen är glada. Bild kommer.

Anton är fortfarande krallig i halsen och Diddan har feber. Annars allt väl.

Ossian tappade sin femte tand ikväll. Eller kanske inte tappade direkt. Han skrek och vrålade för att han hade ont. Till sist blev det tången. Skönt efteråt.

Dags att vila lite nu.

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

