Lottas Dagbok


Tandvärk och annat skit
17 november 2012, 18:53
Filed under: Allmänt, Bilder, Familj, Fest och kalas, Hälsa, iPhone, personligt, sport, TV


På bilden: Svea-Lotta.

Om någon förväntar sig ett gott skratt kan man spara sin tid genom att sluta läsa nu. Detta inlägg är inte så roligt.

Det har varit en riktigt dålig vecka. Nu har jag tandvärk. Inte mycket mer att säga om det.

Igår hade vi AW på Strandgatan 2 som är en krog här i staden. Där bowlade vi och käkade. Framåt tolv gick ett decimerat sällskap och spelade biljard en stund. Det luktade skitilla i biljardhallen. Bokstavligen. Men det var trevligt. Sedan åkte jag och tankade lite så att jag kunde ta mig hem till Tallis. Somnade ovaggad på soffan runt två. Väldigt nöjd med det faktiskt. Skulle upp halvtidigt.

Helgen består som vanligt av en massa hockey. Men nu ska jag föröka överleva denna bedrövliga tandvärk.

– Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Stackare, tandvärk är VIDRIGT!!! Panodil + Ipren ska vara en bra kombomix för tandvärk. Men det vet du säkert redan.
Lycka till….

Kramiz U.

Kommentar av Ulle

Ja du, jag vet att du vet. Har tänkt på dig en hel del sedan det började mola och ila. Men det kommer och går. Blir värre då jag dricker och jag går in efter att ha varit ute.

Tar Naproxen men vet inte hur mycket det egentligen hjälper. Annars är ju panodil+Ipren en väl fungerande kombo många gånger.

Fy fan va ont det gör just nu 😦

Kram.

Kommentar av Anonym

Den där var från mig.

Kommentar av Lotta




Kommentera

