Lottas Dagbok


Tack å lov – för ny teknik?
08 november 2012, 23:04
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, iPhone, personligt, teknik


På bilden: I helgen klippte han sitt eget hår.

Nu har jag lagt ett x antal timmar på att väcka liv i min laggande iPhone. Lyckades plocka bort, bygga om och radera i rätt ordning. De sista bilderna kom fram och kunde läggas i datorn. Blev ingen uppdatering av programvaran nu dock eftersom jag hade hållit på så länge redan och det stod att uppdateringen av programvaran skulle ta en timme. Det får bli nästa projekt.

Känner mig väldigt trött just nu. Och irriterad. Börjar bli förbannat less på allt negativt faktiskt men det finns förklarliga skäl och jag hoppas på förändring.

Nu ska jag sova gott.

– Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Du är snart igenom det! Visst var det december…

Kommentar av Trebarnsmamman

Vi måste komma till att ha en dejt och pigga upp tillvaron lite nu i höstmörkret!! 🙂

Kommentar av Ulle

K: Haha.. ja det är i december. Nu fick jag tänka till för det var faktiskt inte det jag tänkte på. Kram.

U: Ja. Absolut. Vi har ett och annat att uppdatera. Vad sägs om en Harryskväll snart??

Kommentar av Lotta




Kommentera

