Lottas Dagbok


Usch alltså – inget bra
07 november 2012, 00:50
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, Melodifestival, personligt, poll, sport, teknik, TV

Ingen bild idag. Vågar inte göra något med den här telefonen.

Aldrig kan det få vara riktigt bra. Jämt ska det vara något att fundera på. Att min mobil är en bajskorv, löss i håret, springmaskar, Facebook som apar sig, om tänderna ska börja krångla, ont i tandköttet, eller ont i tänderna (?), att bloggen är skit utan bilder. Det finns ingen botten.

Tillbaka på jobbet idag. Ikväll har jag jobbat i kiosken i Ljungsbro. Nu luktar man korv.

Nä, fy. Nu går jag och drar något gammalt över mig.

God natt.

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Verkar som du behöver en kram!

Kommentar av Trebarnsmamman

Tack!

Lägger till på listan: Mitt hår bösar av sig varenda gång jag tar i en hårborste. Hoppas att jag kommer att ha något hår kvar på sikt.

Kommentar av Lotta




Kommentera

