Lottas Dagbok


Obama Part II samt tillägg i gnällistan
07 november 2012, 22:29
Filed under: Allmänt, Bilder, Familj, ful blir snygg, Hälsa, iPhone, nyheter, personligt, politik, teknik, träning

Grattis USA. Grattis hela världen! Jag tycker att det känns tryggt att gammelpresidenten får sitta kvar en till period. Bra där.

Radar ytterligare sådant som känns prutt och bajs just nu:

Mitt hår bösar av sig, mina iPhonevantar går sönder hela tiden så jag får sy ihop dem (men vad gör det då min mobil ändå är en bajskorv), nu laggar mejlen i mobilen också, och sms-funktionen så jag får inte sms som skickas till mig. Dessutom fick jag kliva av träningen idag för att jag för att jag fick ont i magen.

Riktigt sugit. Så nu är det väl ingen som vill läsa här längre snart.. särskilt då bloggen inte har bilder längre heller.

Bajs.

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Jag ger inte upp så lätt 😉

Kommentar av Trebarnsmamman

Vilken tur :mrgreen:

..och nu får du bilder också.

Kommentar av Lotta




Kommentera

