Lottas Dagbok


Ogillar verkligen Facebook just nu!
04 november 2012, 17:24
Filed under: Allmänt, iPhone, personligt, teknik

Skit. Bajs.

Försökte ladda upp en bild på Fejjan nyss men det slutade med att ungefär 3600 bilder bara försvann ur mitt bibliotek i telefonen. Som tur är finns det mesta överladdat till dator.

Men det jag ogillar mest med Facebook just nu är att min profil skickar ut en massa vänförfrågningar till höger och vänster till personer jag inte känner. Och jag har inte ens snokat på dessa personers sidor. På senare tid har jag fått alerts om att personer har accepterat en vänförfrågan som jag inte skickat. Möjligtvis kan det finnas ett samband med att jag varit inne på sidan ‘personer du kanske känner’ men jag är inte alls säker på det. Vågar knappt tänka på alla ställen det kan ligga förfrågningar från mig där folk undrar vad jag är för en typ.

Usch.

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Fy vad jobbigt! Fråga Facebook vad du ska göra åt problemet. Jag har ( peppar peppar ) aldrig blivit drabbad.

Kommentar av Mia

Nä, skiter i det. Det är säkert jag själv som tryckt på något djävulskap. Pallar inte göra någon affär av det. Funderar på att ta bort mitt konto faktiskt..

Kommentar av Lotta




Kommentera

