Lottas Dagbok


Allt möjligt skit och helgen i korthet
04 november 2012, 22:13
Filed under: Allmänt, Barnen, Familj, Hälsa, iPhone, personligt, sport, teknik


På bilden: Didrik sommaren 2011.

Ok. Är sjukt irriterad just nu. Det är så himla mycket ljud hela tiden och när det blir tyst så skriker det fortfarande i öronen.

Ikväll ska barnen lägga sig tidigt. Jag orkat inte med mer bråk och skrik faktiskt.

Är sur på min pinsamma facebookprofil också. Nu kom det en till som besvarat min ofrivilliga vänförfrågan. Hur kan man komma på tanken att besvara en förfrågan från en person man inte känner? Men den senaste kollade jag in lite och har nu konstaterat att en tillfällighet är osannolik. Å andra sidan är det inte ”vänners vänner”. Kanske är det gemensamma vänner till några av mina vänner? Det verkar i alla fall finnas ett samband med ‘personer du kanske känner’. Hmm.. kan nog inte skylla på ungarna heller..

Irriterad är jag även på att jag måste tvätta hela kvällen. Vi har haft slut på tvättmedel så högen har växt. Det gör den fort i detta hushållet.

Min iPhone uppför sig helt onormalt också. Jag vill ha en ny.

Några positiva saker då..

Barnen har spelat hockey i helgen. Otippat va? Ossian och Wilmer har tränat och Anton har spelat match.

Idag har vi varit i simhallen i Ljungsbro och barnen har badat. De tre stora har hoppat från trampolinerna så det sved på deras magar ikväll då jag tvagade dem.

En sak som verkligen känns bra är att reservdelarna till min kamera som jag skickade efter för väldigt länge sedan har kommit. Nu kan jag plåta igen. Tänk om man hade kunna blogga från kameran.. Vad lätt det hade varit att blogga med fina bilder då.

I morgon ska jag till vårdcentralen med Ossian. Och så ska jag avrunda hos tandläkaren. Återkommer om detta.

– Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Vilken tur att bilden syns. Lika error som allt annat är idag.. Det är säkert för att min iPhone är en bajskorv som har raderat alla mina bilder.

Kommentar av Lotta

🙂 till din egna kommentar 😦 för allt annat b***

Kommentar av Mia

:mrgreen:

Kommentar av Lotta

Jag har sett att t.ex. Samsung har en ny kamera med WiFi för att ladda upp bilder på t.ex. Facebook m.m. Kanske något för dig Lotta? Ha det bäst!

Kommentar av Rickard Lindqwister




Kommentera

