Lottas Dagbok


Höstlov dag två – tandläkaren och håvelinköping
30 oktober 2012, 23:37
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, Hälsa, iPhone, personligt, skolan, sport


På bilden: Nylagad.

Rubriken är inte helt sanningsenlig då jag faktiskt jobbar.

Förtjänar en stund i CC nu. Anton ska vara puckpojke och jag ska titta på. Match mellan HV71 och LHC.

Idag har jag varit hos tandläkaren. Jag har lagat en massa hål båda uppe och nere på ena sidan. Jag är helt bedövad. Nästa vecka är det dags förandra sidan.

Anton och Wilmer har gjort sin sista dag på på Vita Hästens hockeyläger i Norrköping. Ossian har varit i Valla med fritan.

Nu match.

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

