Lottas Dagbok


Gladare och trött, de gräver i gatan, vacker elefantfladermus samt invigning av ny butik
24 oktober 2012, 01:21
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, Hälsa, iPhone, Jobb och plugg, personligt


På bilden: Roligt att vakna till?

De håller på och asfalterar utanför vårt hus. Så segt. Gubbar som ränner utanför fönstret på morgonen.


På bilden: By Ozzy.

På väggen på jobbet har jag vacker konst. Bland annat en elefantfladermus, en robot, en fruktskäl och en kwölpada.

På tisdagkvälllen var jag och en jobbkompis på invigningen av nybyggda Lager157. Det var trevligt. Jag handlade en stor påse kläder. Dock inget till mig.

Känner mig gladare och gladare. Men sjukt trött.

Klockan är asmycket. Ska försöka sova lite.

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

