Lottas Dagbok


Söndagkväll – jag och livet just nu
21 oktober 2012, 23:57
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, Hälsa, Husdjur


På bilden: Trött men samlad.

Nu är brytpunkten mellan gammal vecka och ny vecka. Ut med gammalt och in med nytt.

Jag vet inte vilka som läser här just nu. Jag vet de finns som läser som inte ger sig till känna. Men det gör inget. Lite kul.

I vilket fall så tror jag att de flesta av mina läsare tål att höra att jag mår generellt bättre nu. Sinnesstämningen går upp och ned lite men jag känner mig mer stabil. Mindre förvirrad. Mindre orolig. Mindre ångest.

Tyvärr har en trötthet utan dess like drabbat mig. Kanske är det någon sorts läkningsprocess. Efter regn kommer solsken. Eller?

Hur som helst.

Det har varit en bra helg.


På bilden: Didrik vadar vid Ljungsbro ishall.

I går hade vi HV71 på besök. Fyra lag med nioåriga hockeyspelare från Jönköping med omnejd mötte fyra lika lag från Linköping med omnejd. Bra jämna möten mellan två verksamheter som jobbar på bredden.

Tyvärr var vädret uruselt. Det regnade och det var en ocean bredvid isen som Didrik roade sig i. Mot slutet av turneringen sprang han runt i kalsipperna i caféet för han tyckte att kläderna var för blöta för att fortsätta att ha på sig.

Resten är historia. Om Antons match och Wilmers besök på akuten finns redan skrivet.

Idag började med träning. Sedan en sväng för nya skor till Anton.

I morgon en ny dag.

– Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Ja efter regn kommer solsken. Kram

Kommentar av Mia




Kommentera

