Lottas Dagbok


Fredagkväll – inför
12 oktober 2012, 23:55
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, Hälsa, iPhone, Jobb och plugg, personligt, sport


På bilden: Ossian någon gång förut.

Fredagkväll.

Tröttheten har legat som ett tungt täcke över mig hela kvällen.

Började dagen med 18 trappor upp för ett frukostmöte. Avstod gärna från snabb glashiss utanpå fasaden.

Didrik är sjuk igen. Han har varit hemma hela veckan men mycket bättre de senaste dagarna. Idag frisk fram till nu ikväll. Feber.

Wilmer ska spela hockey i Vadstena i morgon. Jag vill väldigt gärna följa med och titta. Både för att det är roligt att kolla men även för att det är skönt att komma ut lite. Jag vet på ett ungefär vad jag behöver just nu. Och vad jag inte behöver. Didrik ska vara hos mormor.

Har en snuva på gång. Passar bra att pricka den nu då jag går omkring som en glasögonorm och väntar på kontaktlinser som jag beställt.

Nu vila.

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

