Lottas Dagbok


Helgrapport – Harrys, hockey och hälsan

Äntligen skrivs ett och annat normalt inlägg här i bloggen igen. Något som mina lite mer jordnära läsare borde uppskatta. Grattis till er!

Ligger totalt nermyst i sängen just nu. Har haft en fantastisk helg.

I fredags var jag ute med några arbetskamrater. Började med en riktigt bra förfest hemma hos en kollega (festen kom jag tyvärr väldigt sent till på grund något som jag inte bara kunde springa ifrån). Harrys var väl lite sådär, vilket är ganska skönt för det dämpar min längtan efter uteliv en aning. Men som sagt; det var väldigt roligt att umgås med arbetskamraterna en fredagkväll.

Igår var vi i Stockholm på cup med Anton hela dagen. Jag och morsan och farsan åkte och de andra var hemma med andra åtaganden. Antons lag kom tvåa av fem lag. De kom tvåa enbart på grund av att de som vann hade gjort flera mål. Antons lag var annars det enda som slagit det lag som vann. Klurigt att förstå kanske. Roligt var det i alla fall. Anton är riktigt nöjd. Har tyvärr ingen bra bild. Hade gärna lagt ut en annars.

Idag har vi varit i Katrineholm på cup med Wilmer. De var riktigt bra. De vann hela cupen faktiskt. I finalen slog de Kumla med 10-2. Under hela turneringen släppte de in sex mål och gjorde trettio. Wilmer är nöjd.


Anton var inte med oss i Katrineholm utan var hemma och spelade match mot ett äldre LHC-lag. De gjorde en bra match har jag hört. Förlorade med uddamålet.

Tyvärr är Didrik sjuk i feber och snuva nu. Han har haft en ganska jobbig dag i Katrineholm. I morgon väntar en hemmafag för honom.

Nu blir det söndagsmys 😉

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

