Lottas Dagbok


Uppgiven en måndagkväll
10 september 2012, 22:22
Filed under: Allmänt, Bilder, Familj, Hälsa, iPhone, personligt


På bilden: ..och sedan svalde hon.

Jag vet att jag borde gå till doktorn. Tyvärr känner jag att jag inte skulle klara av de där undersökningarna som jag troligtvis skulle få lov att underkasta mig. Snyft.

Det verkar inte bli bättre. Hela systemet verkar vara ur lag. Det är bra ett par dagar och sedan blir det kass igen.

Nu inte bara känner jag mig sjuk utan har tyvärr även börjat se sjuk ut också. Personer har påpekat att jag är blek i ansiktet och det tycker jag faktiskt också att jag är.

Känner mig väldigt trött.

Så himla tråkigt.

Ska försöka sova lite nu.

God natt.

– Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Åh, jag vet precis hur trökiga magar kan vara. Är inne i ett skov nu och det är j….gt!!! Känner som du att jag vill inte behöva göra de undersökningar som antagligen krävs (igen), så det är ”bättre” att leka struts och stoppa huvudet i sanden och hoppas att det fixar sig ändå. 😦 …..eller?…

Krya på dig ❤

Kramiz U.

Kommentar av Ulle

Ååå… hej! Härligt att se dig här 🙂

Visst är det jobbigt 😦 Men jag tror faktiskt inte att jag lider av något farligt. Det har ju varit såhär tidigare och då har det blivit bra.

Å andra sidan så kan man reglera sin egen tid och se till att få vila fint då man är student. Nu då jag arbetar är det mycket svårare att få bukt med det då det kommer. Men tyvärr (ska jag säga) är jag typen som inte sjukanmäler mig förrän just innan jag stupar. Eller jag har faktiskt aldrig sjukanmält mig till jobbet jag har nu. Vet inte ens om det skulle hjälpa ett dugg att göra det heller faktiskt.

När, men det jag känner är att det kan vara lite onödigt med slang i halsen och blåsa upp hela magen med luft för detta här som jag verkligen inte tror är farligt. Kanske låter lite galet.. Men..

Kram på dig!

PS. VI MÅSTE SES!!

Kommentar av Lotta

Men åhhhh, du måste ju gå. Fattar precis varför du inte vill gå…men för din ich din familjs bästa förtjänar du att må bra. Så jag väntar med spänning på att du meddelar här inne att du bokat tid! Gärna redan idag 🙂 KRAM

Kommentar av Trebarnsmamman

Men man kan be att få bli sövd under behandlingen, hade en vän som inte fixade undersökningen annars !! Ta tag i det nu, omedelbums….

Kommentar av Anonym




Kommentera

