Lottas Dagbok


Helgen i helhet – idrott och kräftfest

Det har varit en helg som krävt sin man. Och sin kvinna. För det har verkligen varit mycket sport.

Match hemma för Antons lag i fredags kväll. Igår var det träning i hockeyn för både Anton och Wilmer på morgonen. Sedan hade Wilmer fotbollssammandrag i några timmar och sedan en liten internmatch för Anton på hockeyn.

Anton hade tur och vann en matchtröja från en LHC-spelare under Wilmers fotbollssammandrag.


På bilden: Före vinsten.

När bilden ovan togs var tröjan inte utlottad än. Anton hade den på sig då han gick omkring och hjälpte till och sålde lotter. Sedan då han stack till hallen för att spela hockey drogs vinsterna. Jag tog på mig tröjan då jag gick in för att kolla på matchen. Han blev ganska glad då han fick syn på mig.

Igår kväll hade vi en trevlig skiva här hemma. En riktigt manlig fest skulle jag vilja säga att det var minsann.


På bilden: Efter festen.

I morse fick vi kliva upp vare sig vi ville det eller inte. Ossian skulle på fotbollssammandrag jag skulle köra bilen till Norrköping för att Anton skulle ha match i Lindö. Tränaren var på kräftskiva igår så han behövde också chaufför 😉


På bilden: I Lindö gick jag på dass.

I kväll tänker jag ta det lugnt. I morgon är det jobb igen.

Tjingaling!

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

