Lottas Dagbok


Igår Stockholm – idag halvsjuk och fotboll
23 augusti 2012, 01:54
Filed under: Allmänt, Barnen, Bilder, Familj, Hälsa, personligt, sport


På bilden: Wig?

Igår var jag i Stockholm med mitt jobb. Det var en intensiv men trevlig dag. Somnade på soffan på kvällen utan filt och med ett tuggummi i munnen. Vaknade fyra. Mådde sådär.

Idag har jag någon jäkla infektion i ögonen. Mest på ena sidan. Rött och klibbigt.

Ikväll har jag varit iväg med Wilmer som har spelat boll. Det regnade. Deppigt tycker jag men jag tror att Wilmer var nöjd. Didrik var med också vilket gjorde det hela lite jobbigare.

Nu spöregnar det verkligen ute! Så förfärligt. Skitväder gör inte en människa gladare. Inte gnäll heller förvisso.

Imorgon: Nya tag!

– Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

