Lottas Dagbok


The new Anton – plus diverse om helgen


På bilden: Anton är fin.

Jag är skittrött. Har tillbringar delar av helgen i någon av ishallarna. Wilmer och Anton har tränat hockey.

Idag var vi i Norrköping två gånger. Först var Anton och jag å Lager 157 och handlade kläder till honom inför skolstarten sedan var vi där för att se Antons fotbollslag slå Smedby med 0-4. Superglada pojkar.

Mellan resorna klämde vi in firande av farsan som fyller Grattis farsan! god smörgåstårta till oss och våfflor till barnen.

Vi passade även på att hämta mellanbarnen som sovit på Yrvädersvägen i natt.

I kväll har vi gjort avlusning två efter lusinvasionen. Hoppas barnen är fria nu. Jag tar min omgång i morgon. Jag är sjukt less på löss. Hoppas att vi inte smittat någon på vägen.

Nu sova.

– Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

snyggt

Kommentar av Mia

Japp. Supersnygg 🙂

Kommentar av Lotta




Kommentera

