Lottas Dagbok


Måndag och i morgon Stockholm
20 augusti 2012, 23:20
Filed under: Allmänt, Bilder, Familj, Hälsa, iPhone, Jobb och plugg, personligt, Resor och utflykter


På bilden: Anton och Ossian badar i havet.

Jag har hört eller läst någonstans någon gång att om man är stressad och orolig eller har någon annan typ av negativa känslor, så ska man liksom forma en idealbild som man behåller i huvudet för att generera lugn och positiva känslor.

Nu ikväll blundar jag och ser bilden av Ossian och Anton då de badar i havet. Det ser så härligt ut, sättet som Anton håller upp armarna. Han ser ut att känna sig fri.

Det har varit en sjukt stressig eftermiddag. Jag har haft huvudvärk på jobbet och magen har varit som en ballong.

Efter jobbet har jag städat ur husvagnen så att vi kan lämna tillbaka den till mina föräldrar. Jag har fixat och grejat inför morgondagen då jag ska åka till Stockholm. Eftersom jag ska upp gristidigt så har jag förberett det jag ska ha på mig och så. Jag har varit på MAXI och stått i kö och varit irriterad, glömt hälften, vänt om och handlat på en bensinmack, vänt om igen för att handla frukt till barnen till i morgon, lusat av håret igen (så himla skönt!!), duschat och rakat benen, fönat och plattat håret. Ja, typ så.

Nu är jag trött och känner mig uppe i varv. Ska försöka vila nu. Och fokusera på min bild.

– Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Fokusera på bilden och koppla ner, det blir bra:)

Kommentar av Anonym




Kommentera

